niedziela, 23 listopada 2014

REKOLEKCJE WOJKÓW 2014



       Chciałam się cofnąć do upalnego lata,lipca kiedy dane mi było
       przebywać na rekolekcjach w miejscowości Wojków.
       Było wspaniale spotkanie ze znajomymi na wózkach,duchowe
       naładowanie akumulatorów,a nade wszystko odpoczynek od
       szarej domowej rzeczywistości,której tak bardzo mi brakuje.
       niespodzianką był wyjazd autokarem do Sanktuarium w 
       Licheniu,gdzie nasz ks.odprawił dla nas mszę św.Następne 
       dni przynosiły różne atrakcje,pogodne wieczory urozmaicone
       śpiewem pieśni,piosenek przy dzwiękach gitary.dni
       kończyliśmy apelem o godz.21.
       W ostatni piątek braliśmy udział w drodze krzyżowej,gdzie
       podczas 13 stacji dano mi krzyż który wiozłam na ramieniu,
       na wózku.Byłam bardzo wzruszona.
       Jak mocno na takich wyjazdach,czuje się obecność Pana
       Boga,myślisz wtedy dlaczego ludzie tam gdzieś tak pędzą
       nie umieją się zatrzymać,zastanowić się nad uciekającym
       życiem , a tu jest taka enklawa taka oaza,cisza.Kocham
       spokój,ciszę...
     






       



                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz