czwartek, 26 czerwca 2014

MOJA KOCHANA MAMA, TAK TO O TOBIE.

    
    Moja kochana mamunia,tak o niej mówię,ładnie.Mineły lata
    tak wiele się zmieniło,nigdy nie wiemy co będzie za godzinę
    a już na pewno co przyniosą kolejne lata.Nie wiedziałam że
    moje życie tak bardzo i szybko się zmieni.Od trzech lat moja
    mama zdana jest na leżenie w swoim nielubianym łużku,
    cierpi na starość,potrafi tylko albo " aż" siedzieć,a ja siedząc
    na moim łóżku,patrzę jak trzęsącą ręką próbuje trafić łyżką
    zupy do buzi,jak bardzo chciałabym jej wtedy pomóc,okropna
    jest niemoc,pomagam, mamy łóżko jest niskie Daniela ale
   musisz jakoś się podnieść,jesteś silna mówię już do siebie.Kiedy
   wstaję Daniela podaj mi herbaty,idę.Pomagam mamuni,ale to
   jakie to jest trudne może coś powiedzieć osoba będąca z taką
   osobą 24 godziny na dobę.Demencja starcza,dostaję wyzwania, 
   o ewentualnym spacerze nie ma mowy,choć mam dwóch 
   braci,ja jestem najważniejsza,rozumiem że to co słyszę
   od mamy to ciężka choroba,za chwilę jestem najukochańszym
   skarbem.Nieraz patrzę siedząc na moim łóżku,w przypadku
   mojej mamuni jak okrutna jest jej starość,jak bardzo cierpi.
  Wystarczy tylko by mnie widziała,bym przy niej była,wtedy
   cichutko się modli,pieśni które się śpiewa ona odmawia.Martwi
   się co będzie ze mną gdy jej zabraknie.
   Mamuniu,całe życie byłaś dla mnie teraz do puki Pan Bóg
   da,puki sił mi starczy ja będę dla Ciebie.
 
TUTAJ MAMUNIA BYŁA W O WIELE LEPSZYM STANIE.Dodaj napis
                                                                              


                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                              
                                   
 
     

1 komentarz:

  1. Twój wpis pozwala wybaczyć wszystko i pokazuje jak powinno kochać się drugiego człowieka.
    Dziękuję, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń